iklan lagi

Pages

Monday, November 8, 2010

entry last..rajin plak aku posting mlm ni..hehe

aku janji ni yg last tuk mlm ni..dah kul 12++ mlm eh pg pun ni..mata x ngantok tu yg rajin je nk menaip..padahal sok keje..kira halal lah ye kalo sok aku ngntok2 kat opis..

ni ade 1 gmba yg aku nk tunjuk..gamba masakan dan resepi yg tersedap pernah aku buat walaupun hanya "mee maggie kari"...aku rasa x penah aku msk maggie sesedap yg ni..ni aku msk time balik keje..bila aku x ingat..yg aku ingat time tu aku br balik keje..sedang kelaparan yg amt sgt..tu yg terhasil mee maggi kari yg agk lazat mengikut imaginasi time kelaparan....
ni aku tepek gamba dulu..


amacam?lazat tak..agk2 leh melelehkan air liur kowang tak?..hehe

4 comments:

~ PIJA ~ said...

serius nampak sedap dr biase...kalah kat kedai mamak beb..huhuuu

Ila Zakaria said...

aku kalo nama meggi...mmg ku rebus jerla...susah naa nak wat gini... setahun sekali pon lom tentu...terlior weihhhhhhh

zaikodek said...

tekak kalau nk makan memang leh wat yg terbaik...tp seyes memang best..cube la pija

zaikodek said...

ila, cukup2 le mkn maggie rebus kt kolej dulu..time tu mcm sedp je tp kalo buat skrg gerenti x tertelan...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates