iklan lagi

Pages

Wednesday, November 24, 2010

musim penyakit

Orang kata kalo jemaah haji dah nak balik, bermulalah musim penyakit..ye ke?entah ler..
yg pasti dah 3 hari aku diserang selselma..kalo dah berhingus sah2 le kepala pun sakit..
nafas pun sesak..payah tul aku nak menyedut oksigen..mlm kelmarin sampai aku kene bernafas ikut mulut..huwaa!!mintak tlg suami sapukan vicks kat dada ngn bdn..legalah sket..
mkn ubat?biarlah langkah terakhir..selagi daya aku akn bertahan..tp kalo dah sampai tahap bernapas pun ikut mulut,nak tak nak kena amik ubat lah jugak..
berkali hubby suwo mkn ubat..aku kata ubat dah abis!x sempat beli..agknya die x caya kot ngn alasan yg aku bg..dan2 tu jugak die selongkar esbook..amik ko..segala ubat die jumpa!
penangan ubat selsema even saiz sebesar kacang ijau..punye berat nak nganga bijik mata nih!...bestnye kalo leh zzzzzzzz
ari ni kat opis lak big bos cuti..2nd bos o/station,3rd bos kuar kawasan jap..pelagi,lelap mata sebarang 10 minit lerr...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates