iklan lagi

Pages

Tuesday, November 2, 2010

bila cinta...soundtrack filem lagenda budak setan

bawah ni aku selitkan lirik lagu "bila cinta"..my faveret song...tp xde kene mengene ngn aku yer..saja suke dgr...

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu…
Dalam harapan

haaaachummmmmmmmm!!!

fuiyo....byknyer sarang labah2...haachummm!!!!...ehmmm..jap yer, nk vacum habuk dulu...lama bebeno x masuk umah ni..terkial2 gak nk bukak kunci td..smpai lupa password..hahahaa...
pekabar sume reader n blogger..(eceh..de ke org nk bc entry aku lg)..jgn r camtu..wujud lg blog aku ni cumanya idup segan mati x mau je..terserlah jugak kemalasan aku nk mengarang..bukn ape, otk aku dah semakin berkarat..ketandusan idea nk menulis...almaklumlah..bile dah masuk alam dewasa ni, byk benar bende nk pk..nk buat..!
okey ler...buat ari ni tu je mukadimah aku..sempena aku dah comeback...
insyaAllah sok lusa aku update lagi...hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates