iklan lagi

Pages

Sunday, December 5, 2010

SeLeSaI SuDaH!!!

dah 2 minggu aku n de geng bertungkus lumus berlatih menari dan hari ni segalanya dah berakhir...
fuh!! lega den...pelancaran tarian cuti2 malaysia yg dirasmikan oleh datin sri rosmah(org umah tok najib) tadi agak meriah..even terpaksa bgn pg seawal 4 pg tuk rehearsal (4hb/12) dan 3.30 pg (5hb/12) majlis sebenar...terpaksa plak berpusu2 tgh org ramai..kata 15k org..
aku rasa antara org yg kiri kanan depn bakang aku lah yg paling best menari..(cit..ayat xbleh blah)aku buat sehabis baik beb..bajet de la yg pasan bakat aku menari...hehehe...menari bagai nak rak mcm kene rasuk dgn harapan de le salah satu kemera kt depn tu fokus kat aku..hahaahaa..
dgn space yg x bape nk selesa..mcm x puas aku nak mengepak..menggedik..melompat..menjengket..melentik..tambah lagi ngn org belah kiri aku yg asik kelaut je menari...org ke kanan die ke kiri..org ke kiri die ke kanan..x ke berlaga punggung kami..aduih la..sesak napas den!!!
ada pulak tu siap bwk ank..kalo ank dah besar tu xpe jer..tp ni aku bajet dlm 3 thn kot..alahai..asik kene singgul ngn punggung org jerk..kekanan pinggul org tu kekenan le die terkehel...pd pndpt peribadi aku le..mcm x sesuwei je nk bwk ank ke tempat2 yg sesak mcm tu..sgt2 x sesuwei...yg sian budak tu beb...maknye sonok2 meronggeng yg ank smpai ilang pedoman dilanggar makcik2 yg naik syeh menggedik..smpai tercmpak ketapak aku..aku gak le yg smbil2 menari tunjuk budak tu mana tanah mak die..alahai!!!
tapi best memang best..hrp2 taun depan ade peluang aku joint lagik sbb aku memang minat menggedik dalam apa jua jenis tarian...adios!!

p/s:kowang nmpak tak aku dlm tb tadi?tatkala kemera lalu je dpn aku penat sih senyum cerek..smpai lupa step dibuatnye...


ni time rehasal.tudung aku senget pun x pasan..bajet cun je muka time tuh...


remaja muda belia yg sangat suke menggedik..:)


ni bukti yg kul 6pg kami dah menepek kat dataran merdeka

aku heh!!


geng penari yg bakal masuk sehati berdansa..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates