iklan lagi

Pages

Sunday, November 7, 2010

Doa Mohon Keringanan Dan Kemudahan

Doa Mohon Keringanan Dan Kemudahan

joging

pagi td leps2 subuh..dlm kul 7.30 pg(dah lama sket subuh yer..nmpk mcm solat lmbt plak)..hehe..aku siap2 nk g joging..sementara askar2 masih lena diulit mimpi...
ingat nk g joging2 manja kat dataran, tp still under renovation r plak..g je lah taman mini yg kat sebelah jpm tuh..ade gak track kecil tul berjoging...boleh lah...
niat di hati tuk tenangkan fikiran..menikmati keindahan alam di pg hari..smpat juga aku melihat kicauan burung dilangit..dan sebijik kapal terbang lalu tinggi diawan...tetibe terlintas di fikiran..."seandainya aku punya wang, dah lama aku terbang tinggi dan mnjadi slh seorg yg berada dlm perut kpl terbang tu..x kesah le mana destinatinya..aslkan boleh pergi jauh..sejauh yg mungkin dr org2 sekeliling...tp,mampu ke?x rindu ke dgn hilaian gelak ketawa askar2 ku yg 3 org tu..leh ke lupa jerit hiruk pikuk askar2 aku bergaduh...bila fikir tang tu,lemah semangat ku..hilang jauh niat nk tgglkan semuanya..kalo camni,memang aku xleh g jauh..paling jauh pun..ke tmn ni je lah..kang br sejam dah teringat umah..dah bgn ke lum askar2 aku..nanti lapar pulak..nk mkn..lg2 abg long tu..asal bangun tido je gerenti cari aku dulu...
kan betul aku ckp..tengok hp yg sengaja aku tinggalkan dlm kete,ade 4 misscall dr rumah...pastu siap ade msg lg.."mama, mama pergi mana?abang ni"...kalah lagi...terus aku stat enjin, balik!...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates