iklan lagi

Pages

Friday, November 19, 2010

KaWaN bArU aDiK..!

Hari selasa lepas aku keje half day...bwk adik g opis sbb mls nak anta umah mak long..de gak kwn kat umah nanti..adik dpt kwn baru kat opis..kebetulan de membe yg bwk ank die gak..ank dara plak tu..namanya qaisarah...sweet sgt!
mula2 adik malu2 tikus...tak nak salam...tanya kat adik cantik tak sarah? jwpnya "tak cantik pun"..leh tahan ego!
ni de gamba 2 org budak comeyyy....so, sweet!


dah beberapa jam berkawan, kemesraan pun terjalin..dan adik pun akui yg sarah memang lawa...kihkihkih...
aku usik adik, uit...siap pegang2 bahu sarah lagi..x malu ke?
jwp adik.."adik takut die jatuh..adik pegang lah die"..yelah..duduk ats meja..leh terimapakai lah jwpn jujur adik tu...heehhe

gambar bwh ni gambar adik naik bas pes time..bas nadi putra..(bas lompat2 yg hanya ada kat putrajaya)
gamba 2 dr bawah adik dah stat majuk sbb aku x bagi die main picit2 loceng n gayut kat tmpat org bergantung tuh(kat len tgh ats siling bas tu kan de tmpt gayut tgn)...kalo aku bg mau kami kene halau ngn drebar bas...naya jer!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates