iklan lagi

Pages

Sunday, December 12, 2010

TiMe To CiNeMa!!

NaRnIA..luv u Prince Caspian..encem bangat!!..hehe
1st day di tayang di pawagam (9 dis 2010) kami anak beranak dah serang GSC alamanda..
de org nak belanja aku on ajer..sebenarnya tarikh tayangan masuk panggungnye kebetulan sama ngn besday hubby..tu yg die banjer)..best gak citer ni...x bape berat dan x ringan sgt..
tp kali ni halangan x bape mencabar mcm 1st n 2nd Narnia..yg ni last Narnia rasanya..



sedikit sinopsis:
Lucy dan Edmund Pevensie kembali ke Narnia dengan sepupu mereka Eustace di mana mereka bertemu dengan Prince Caspian(putera ensem) untuk perjalanan di seberang lautan menaiki kapal kerajaan The Dawn Treader. Sepanjang jalan mereka hadapi naga(jelmaan eustace yg bertukar jd naga sbb tamak kan emas naga), Duyung,Ular raksasa dan sekelompok askar yg hilang sebelum sampai kehujung dunia.Cerita selebihnya,sila tonton di pawagam berhampiran anda!

disebabkan aura narnia,lepas2 tengok movie ni abis sume gambar lion derang panggil Aslan.yg sulong ngn no 2 memang dah lulus tengok wayang tp yg kecik ni masih samar2..duk x moh diam..asik terkejut2 jerk dgr speaker n audio system..hahha!!!


de 5 tiket tp hanya 4 kusi yg berguna sbb yg 1 lg kosong x berpenghuni dek kerana sikecik asik merayap x reti duduk..rugi sih sewa 5 kusi...

bergegas ke parking.nak balik sbb maghrib dah masuk.aku plak letih sbb kuar opis terus berkejar ke alamanda..serba kelam kabut!

P/S..tu je gambar yg ade.x sempt nk posing segala depan wayang sbb masing2 kejar masa..hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates