hot kpm

iklan lagi

Pages

Powered By Blogger

Monday, November 8, 2010

xtvt memujuk ngeee

mlm tu (ala2 nk pujuk le konon),my hubby bwk mkn2 kat satu tempat mkn baru...kat mana x ingat le..tp area putrajaya jugak..best jugak tmpt ni..harga pun berpatutan..yg bestnya de karaoke..tgh melantak leh dgr org nyanyi..de yg best suara dn ade gak yg adooo ajer...siap de kolam tempat mancing..view agk cantik dan puas hati...hehee
ni aku tepek gambar sket..


ni view dr luar kedai


muka abg long yg sengaja dihodohkan


kakak yg maintain control ayu walau dlm apa jua keadaan


ni aku ngan adik


antara mknn yg kami order "fish n chip"

disebabkan mlm tu mood x berapa nk mari lagi, so x bape byk nk amik gambar..tu je lah yg ada..


sampai rumah si kakak rajin2 pulak menghasilkan karya ala2 ucapan raya..yg x tahan, aku tegur ejaan yg salah tp ade je alasannya..antara alasan yg diberi.."aku tanya kenapa eja yang jadi sang..katanya..die memang tulis "Y" sama mcm "s"..leh terima akal ke..heh!

4 comments:

Miss PIJAOSIX said...

macam bes je tempat ni..nak g laaa nanti..

p/s: tulisan kakak macam nak jadi mcm tulisan ko je nanti..hihiiii

Ila Zakaria said...

zai...mata ko mcm makin sepet ku tengok...

zaikodek said...

pija: tempat tu kat desa pinggiran putra..try lah

ila: mata tu sembab..br lepas hujan..

zaikodek said...

uit pija..tulisan aku cantik byk dr kakak tau..aku x tau le ngikut sape tu...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates