hot kpm

iklan lagi

Pages

Powered By Blogger

Sunday, November 14, 2010

TETAMU DARI KEDAH

Patutnya entry ni dah ditulis lama..sbbnya waktu kejadian adalah pd..9/11/2010..kan dah lama tu...br ari ni ada sedikit kerajinan utk menulis....
tetamu yg dimaksudkan satu2nya adik lelaki anak beranak dtg bertandang ke teratak aku..
kebetulan isteri die de kursus kat ukm..kan dah dekat ngn umah aku tuh...
ari tu aku balik keje lmbt..memang x sempat nk msk mlm apa pun..terpaksa le derang hirup air bujang (yg selalu aku buat time2 bujang dulu)...teh o panas jer...
sib baik suami aku balik x lama lepas tu..kite org pun menjamu selera ke tmpt yg kiteorg suke pergi tu...pe lagi kalo tak ke cafe village..

kat situ le kami berborak smbil menjamu selera...baru aku tau ank buah aku..si lokman(ank sulong adik aku) dpt no 1 pekse kat sekolah tadika die...hoho..hebat jugak...pehtu siap masuk persembahan dikir barat kat majlis konvokasyen nanti...leh tahan dak lokman ni..dlm malu2, berisi jugak...die ni pangai pelik seket..orgnya pemalu tapi, sikit punya ganas...kalo bergaduh dgn sepupu sepapat, di debiknya ajer..x kira dpn mak bapak budak tu ke..apatah lg depan mak pak die...ank aku pun penah merasa..hehehe..tp bila dah makin besar, kurang sket keganasannya...

adik aku ni de 3 org ank..2 boboy 1 gegurl..si gegurl br 4 bulan..tu aku tengok ade sedikit kepayahan derang nk menjamu selera..tempat xleh panas...ngamok saja si gegurl...nk mkn pun kene gilir2...biaser le ank kecik2 lg..aku pun camtu gak dulu...ni de sket gamba sbgai bukti bahawasanya aku tak tipu...!





























0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates