hot kpm

iklan lagi

Pages

Powered By Blogger

Sunday, November 14, 2010

KONVOKESYEN ADAM & HAWA

DATE: 13/11/2010
Avenue:Aras 5, Audotorium Jakim, Parcel D, Putrajaya

Yang ni fresh lg lah, br terjadi semalam...hari sabtu kul 6.30 pg aku dah kejut ank2 suwoh siap2..sbbnya majlis stat kul 7.30 pg...awal giler kan..sape le yg skima betul2 leh smpai auditorium kul 7.30..huuhu..

kul 8.30 pg baru kami sampai audi.payah tul nk carik parking..g skali ngn mak long (kak ipar) ngn sarah dan imah (ank mak long)..sbb si sarah pun konvo sekali..sama umor dgn adam n hawa...meriah gak majlis ni....

my hubby terpakso drop kiteorg je ari tu sbb die kene g keje kejap..terpaksa ler aku kontrol askar2 3 org tu..sib baik de maklong yg leh tengok2kan sekali...sampai je dalam audi aku disambut cik fiza(pembantu guru di sek tadika budak2 ni)...katanye aku ngn adam kene duk asing sebb ada tempat khas tuk kanak2 yg dpt anugerah cemerlang...huh, perasaan x leh nk kata..mcm vip la pulak..hehehe

cik fiza bwk tempat khas tu,kat atas kusi tu de tulis nama adam...jap tepek gamba...sprti biasa..sbgai bukti..

kat sini kene duduk anak ngn salah sorang parents je..dah tentu hubby den kojo,aku le kene duk sini..kene le bwk sekali askar kecik...



mcm biase di awl majlis, penuh dgn ucapan2 yg agk pjg berjela..agak membosankan jugak lah..dah le aku alergik dgr ucapan..layan kan ajer..

xde gamba pemberi ucapan..mcm xde ati je nk amik..hehe..cume de slide ni je sbgai bhn bukti

budak2 standby nak nyanyi lg negaraku, lagu rasmi tadika kemas ngan lagu wilayah...(lagu negaraku je yg aku tahu..sib baik de slide lirik..ikut je lah)



time ni aku kene iringi adam amik piala die..so, xde org nk tolong amikkan gamba...pastu terpaksa dukung sekali askar kecik naik pentas..payah le jugak sbb si kecik tibe2 xnak dukung..meronta2 nk jalan sendirik katanya..xde kulayan..lambat!
dah selamat amik anugerah kanak2 cemerlang..kene tunggu penyampaian sijil konvo pulak..selang seli ngn persembahan...sampai le kul 1 pm ++...
jom layan gamba seterusnyer..


time ni suami aku smpat dtg di tgh2 majlis..dah settle keje pentign,nak gak tengok katanye..kang dah abis majlis, die menyambung gi keje balik...


3 comments:

Miss PIJAOSIX said...

tahniah untuk adam.....bijak dia..:)

zai said...

bukan die menurun mama die ke...:)

Miss PIJAOSIX said...

menurun kat ko tu kene pada2 gak..takot menurun bab lain..bahye tu..hahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates