hot kpm

iklan lagi

Pages

Powered By Blogger

Monday, February 28, 2011

n3 terbaru

Lama sungguh aku menyepi...pesal ntah malas betul nak menghapdet blog nih..
dari sehari kesehari aku nk open n3..tp...byk tul alasan n halangan..selain M.A.L.A.S
ni pun sbb aku bosan duk umah sorang2..ingat nak rehat sbb smlm x sehat..ropenye bosan bile seisi umah yg lain2 menjalankan rutin seharian..ank2 g sekolah..ayah g keje..aku??
td ingt nk membuta jap...tp mcm pening...kang kalo tido, bangun tido sure lebih pening
..minggu ni sungguh menduga aku..minggu sakit..aku sebuk dgn morning sickness...muntah kayak..loyer2..pening2..demam...tulah masalah pembawakan....
sib baik ku punya suami yg amat2 memahami..die lah mama dan ayah tuk ank2 aku minggu ni....die yg kemas umah,basuh pinggan,kain,masak tuk ank2...jaga ank2..main ngn ank2...kapur kasut ank2...aku?terlantar dlm bilik berselimut,sekali-sekala berlari2 ank ke toilet tuk muntah....makan minum sume ketepi...hubby goreng mee,meehoon,masak nasi,lauk kari ayam...buat bubur..semua x leh masuk...sian die agak bengang sbb katanya aku layankan sgt...penat kot die buat semua tu tp aku xleh nk telan..sorry lah bang...bukan sengaja mengada2..memang xleh masuk...
aku suruh die carik jeruk salak ngn mister potato kat k4...alang2 aku xleh telan nasi, die beli sekali oat, donut ngn pelbagai jenis roti...katanye minggu ni, minggu roti...
apa-apa pun, tq my lovely hubby...beruntung jugak aku bersuamikan die...dan ank2...syukur dpt ayah mcm ayah kan..sggup layan kowang main ABC...cari anggota bdn start hurufff....sape x dpt kene jentik..hehhee...rasa nk joint je tp pe leh buat,tengok dr jauh je lah....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates