iklan lagi

Pages

Tuesday, May 10, 2011

SaJe NaK lEpAS......gErAm!!!!

gerammmmmm.....sgt2...
nape yek?....ntahhh???
aku ke yg sensitip sgt or memang aku ni bukan sape2..
dlm hati aku ni dah lama aku pendam geram..kdg2 geram tu idup..kdg2 die ilang sendiri...
kdg2 bukan geram,sakit ati..tp kdg2 x rase apa2...
tp ngn sape...kdg2 ngn dia..kdg2 ngn sume org...kdg2 kat org sekeliling yg x berapa berkepentingan...ntahhh...
tp, aku dpt rasa ade segelintir org yg x berkenan dgn aku...sbb tu aku mcm geram x kesudahan ngn org itu...aku sedar aku bukan insan pilihan...sbb kowang xde pilihan...
aku sedar pun aku bukan sempurna..kurang dr segala hal..x pandai itu x pandai ini...
x pandai bersosial..x pandai ampu...x pandai amik ati..x pandai bls budi..
aku x mintak aku hadir antara kalian...tp takdir yg buat aku wujud antara anda2 sekalian...
ape lah yg aku merepek ni..tp,tu lah yg aku rasa..mcm aku idup kat sini sepertinya tiada sokongan...
mak ayah aku jauh..(kt btg kali nun)..adik beradik aku pun jauh jugak...(sbb kene ikut tol 2 jam br leh jumpa)..
kalo le dorang duk keliling aku,senang aku nak main nyorok2...
tp org kata kalu dekat bau kentut..kalo jauh bau minyak wangi..betul la kot..
tu pasal aku rasa mcm nak duk jauh2 dr org2 yg kenal aku...susah senang biar tanggung sndiri...br xde rasa terhutang ngn sape2..sbb aku STRESS kalo terhutang budi dan x tau bila leh bayar hutang budi nih!!!!!
dan..bukan prinsip aku suka mintak tolong or susahkan org...even kat org2 yg rapat ngn aku...lagi byk aku terhutang budi,lg aku STRESS...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates