hot kpm

iklan lagi

Pages

Powered By Blogger

Sunday, January 9, 2011

CeRiTa Di AwAL 2011

JaNuArI 2011

FAMILY :
^^ Anak baru masuk sekolah tahun 1..adam haiqal n hawa adawiah...sib baik dua-dua 1 kelas (kelas 1 tabligh)..yg x bestnya sepupu derang,sarah athirah, masuk kelas lain..derang ni dah biasa bertiga dr sek tadika lg..tp xpe,masih dekat sbb kelas sebelah jer...

^^My mil yang tersayang dikesan sakit breast cancer tahap 3-4...dah merebak ke kelenjar leher tahap 3...sooooo sad!.....tp bangga dgn mak sbb sgt2 tabah..riak muka sentiasa tersenyum seperti tiada apa yg berlaku..keluar masuk spital putrajaya utk rawatan cancer..(mamogrham,ct scan,kimo,operate etc).Doa aku, moga mak cepat sembuh!!

CAREER
^^Telah ditukarkan ke unit kenderaan-unit yg amat2 sebuk.masa berlalu terlalu singkat..masuk pg rasa mcm cepat je dah ptg,terpaksa OT,tau2 dah 9mlm...PENAT!

^^Isnin ni nak audit,byk fail yg belum update...TENSEN!

^^Sabtu -ahad terpaksa g opis ngadap fail,komputer,buku daftar...sian ank2 dah seminggu kurang kasih syg..termasuk ayah die sekali..hahhaha

NOTAKAKI:..aku tetap happy dalam menjalani rutin seharian...apapun, tahun ni adalah tahun yg mencabar bagi aku..mcm2 telah berlaku dan akan berlaku...terima kasih atas sokongan suami,anak-anak dan keluarga termasuk teman2...mohon keberkatan yg maha Esa, agar kehidupan kami pada tahun 2011 ini dipermudahkan..Amin!!!

6 comments:

Miss PIJAOSIX said...

rindu kat ko beb...!

zaikodek said...

aku pun rindu kat ko beb..sory x dpt dtg kenduri alang..hrp sgt2 dpt dtg ari tu tp xleh nak buat ape..keje tgh byk..aku dh mcm bangla beb..sbtu ahad keje!

Miss PIJAOSIX said...

mak ai...betol2 keje keras tu...!!! aku tunggu gak kelibat ko..takpe2..aku kawen ko kene dtg!!

zaikodek said...

itu dah wajib...ko kenduri ari senin pun aku dtg..snggup amik cuti...hahhaaa

Miss PIJAOSIX said...

beb...rindunye dengan ko....

unknown girlz said...

**sempat lg kn nk ucap ..
selamat tahun baru..semOga segala urusan lancar :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates