iklan lagi

Pages

Saturday, January 29, 2011

aKu DaTaNg JeNgUk UmAh!!!

lama bebenor aku x update blog ni..bukan sengaja nak menyepi..bukan suke2 nk biar gantung x bertali..dan bukannya xde bende yg nak dicerita..tapinya...mcm letih bebenor..mcm xde masa pun iyer jugak..
entry kali ni saje aku nk idupkan blog yg dah rupe nyawa2 ikan..yg dah lama disisihkan..xde pe nak citer pun sbb aku dah pkkan entry yg bakal aku tulih nanti tp...bukan skrg!..
mgkin leps2 raya cina nanti aku akan himpunkan segala seribu satu cerita yg aku simpan...ada yg dah lama berlaku..ada yg baru berlaku dan...yg bakal berlaku pun ada...
sooo...tunggguuu!!!!..(ada ke yg akn menunggu dan tertunggu2 citer aku nih...hehehe)
wokeylah..cukup2 dulu sb aku dah x menahan nengok ank2 aku tgh makan tp memain...nak p piat tinger sorang2 jap!huh...(standby muka garang)

1 comments:

Anonymous said...

aku tungu citer ko...:)

-pija-

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates