hot kpm

iklan lagi

Pages

Powered By Blogger

Saturday, June 5, 2010

MAAFKAN AKU!!!

kdg2 lidah aku ni tajam melebihi mata pedang...
kdg2 kata2 aku ni kasar melebihi jln tar baru diturap...
dan kdg2 bahasa aku ni kesat melebihi tisu toilet murahan...
tu semue time aku marah yg amat sgt...
emosi tidak terkawal...akal dipengaruhi syaitan..
tapi ketahuilah sayangku...sesungguhnya aku tidak berniat menyakitimu!
sudah berulang kali aku katakan...jgn kau siram minyak petrol dibara kayu!!
api yg kecil akan menjadi ganas kelak!!!....tapi kau sering lupa!!!
kan aku dah kata yg hati aku ni cepat panasssss...tp jgn lupa cepat sejukkkkk
huhhh...susahnya nak jd penyabar...payahnye nak jadi cool...
apa pun...kumohon sejuta keampunan...jgn lah kau berkecil hati sayangku...kelak neraka jahanam habuanku...
ku sedar dan cukup ku tahu...sesungguhnya, syurgaku terletak di tapak kakimu...!!!
huwaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!sumpah aku taubat...menyesal...tp lum tentu x buat lagi sbb aku cepat panas..bak katamu..panas baran yg keterlaluan...akn kucuba ubah sikapku pelan-pelan....tu aku janji!!

5 comments:

Miss PIJAOSIX said...

teringat kate kawan lama..menjaga lidah katenyer..ting tong..!!

zaikodek said...

kawan lama ko tuh..kwn lama aku jugak ke ha?...ting tong...!!!

Ila Zakaria said...

adakah aku juga mengenali kawan lama kalian itu? ...ting tong..!!!!!

Miss PIJAOSIX said...

kalian mmg mengenali dia..ting tong..!!!
ila..zai da mengajak ke jakel da..ade mega sale katenyer..

zaikodek said...

ila..pija...jom serang jakel shah alam..ade mega sale..tp xtau sampai bila..rasenye ade lg nih.dgr citer murah giler...kain x beli lg nih.tempahan bj raya dah nk tutup.!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates