hot kpm

iklan lagi

Pages

Powered By Blogger

Thursday, June 3, 2010

EMCEE OH EMCEE

02.06.2010

time ni aku telah dicutikan sehari oleh dr FARIHA HANIM BT JALAL dari Klinik Kesihatan Putrajaya, Presint 9...sebab musabab aku diberi emcee kerana sakit kepala..tak pun sbb die kesian tengok muke aku yg memang mengharapkan cuti..sib baik die paham naluri aku time tu yg maleh nk g keje..nak rehat duk umah tido puas2..ekekekee

kat umah pun bukan buat ape pun..nak tido pun xleh..sbb aku x biase tido siang lama2..takat 10-20 minit pun dah ok bg aku.tu pun leps aku mkn ubat tahan sakit yg dr bg tadi.pehtu, aku bgn aku masak2..leps lunch dlm kul 3 aku merembat g mydin usj 1.sempat lg aku potong rambut pendek..tu hubby le advise..katenye better ptog pendek drpd aku simpan pjg..pehtu sakit kepala..lg satu die cukup marah kalo time sapu lantai, penuh ngn rambut aku jerk...alahai abg oiit..kalo ptog pendek kan dah x seksi..x cun kang abg pndg pompuan lain pulak!..

at last, aku korbankan jugak rambut pjg mengurai aku..cina aso tu siap tanya 2 kali, betul ke nk ptog pendek?x syg ke?..aku jwb dgn tegas..betul dan muktamad..saya takkan menyesal...dlm hati tuhan je tau..huhuhu!!

3 comments:

Miss PIJAOSIX said...

akhirnye..aku dapat mencelah bedah goblog ko..

zaikodek said...

hehhehe..berjaya jugak aku menggodek n merepair...

Anonymous said...

Kantoi, apa awak nih, dpt MC gi jalan2, I'm a doctor too, and kebetulan Dr Fariha Hanim my cousin.

Please remove her name, if not i will ask her to search your details and work department thru the MC book and records.

Guna MC doktor bagi untuk rehatkan diri dirumah.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates