iklan lagi

Pages

Tuesday, February 1, 2011

LaPaRnye pewuttt...

dah kul 2.30 pg tp mata xleh tido..sbbnye perut aku lapar..
padahal td aku mkn je cumenye mkn awl sket mlm ni sbb aku msk awl...tu yg cpt lapar..
x nyempat tggu bekpes pg sok...pewut dah bunyi mcm2..
apa lg,kejutkan mr hubby suwo teman aku mkn..takut plak mkn sowang2 dlm kesunyian..
dgn muke ngntuk smbil tarik selimut..die pun brjln menuju ke sofa...dan aku mkn tanpa kesian akan kengantukan die..lntak le abg nk tido ke..berdengkur ke..jnji dpn mata aku..hehhee

blurrrpppp...alhamdulillahh...pewut sudah kenyang..apalagi, hapdate entry kejap...
rasanya skrg dah sesuwei tuk aku smbung membuta...tp kene kejutkan mr hubby yg dah nyenyak kat sofa tu dulu...suwo tukau position n lokasi tido..masuk bilik le bang oitt..dinda dah kenyang nih..jom titon!!!..gud nite..erk..da morning daaa..:)

2 comments:

~ PIJA ~ said...

adegan selanjutnye........

zaikodek said...

zzzzzzzzz je lah pija...kwn tu dah lalok ngntok..mulut pun dah busuk bau air liur basi..bluwekkk!!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates