hot kpm

iklan lagi

Pages

Powered By Blogger

Monday, January 3, 2011

SaTu HaRi DiHaRi IsNin

3 Januari 2011

# hari isnin - hari yg membosankan..tp tidak kalau hari cuti!
# hari ketiga tahun baru bg tahun 2011...selamat menyambut tahun baru semua!!
# hari pertama anak dara n bujang aku masuk sekolah!...darjah 1 beb!

x sangke aku dah berusia...ank dah sekolah tu kire dah berusia..besar dah derang..x sangke sungguh!...
pg2 abg n kakak dah bangun,mandi n siap2 nk g sekolah..derang punya semangat,mcm semangat otromen nak lawan raksasa gamaknya!
hari ni sek derang baru nak buat orientasi dan exam tapisan..patutnya hr jumaat ari tu dah buat tp batal last minit sbb pak najib kasi cuti..habuan tuk rakyat sempena bola sepak menang..
tp sekolah lain di seantero putrajaya yg lain sume x cuti..even diberi cuti, sekolah tetap wat orientasi mengikut jadual asal...ntahler..alasan sekolah ni cuti sbb kate depa..ikut kata perdana menteri...logik gak tuh!
ulasan anak2 aku lepas wat exam tuh.."senang je mama!"..iyolah tu..dpt keputusan kang, tau ler senang ke susah..tau le mana kelas korang dpt..kelas depan or belakang!

apa2 pun aku tetap bangga dgn ank2 aku..bangga dgn semangat yg derang ada!..caiyok!caiyok!..hrp2 ank2 mama jd org yg berguna, pelajar pintar,cergas,glamer,disayangi guru dan rakan2...cewah!!..tu sume harapan aku masa jd student dulu tp x kesampaian..so, ank2 kene teruskan..hehe

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates