hot kpm

iklan lagi

Pages

Powered By Blogger

Tuesday, December 28, 2010

hai..saje nak update

muahaha..skrg aku dah jd pencurik..maling...aku bukan curik apa-apaan..cuma curik sedikit masa...
makk aii..bunyi mcm bagus jerk..budget mcm org besar2 gitu..konon bizi la sgt..wakakaa..
bukan apa..aku sekang tgh blaja uruskan masa sebaik mungkin sbb keje hakiki di opis sudah bertambah dgn kemasukan aku ke unit baru...senang citer sudah tukar unit..yg sebenar2nya..ikhlas aku ckp.(dr sudut hati yg paling dlm)aku bahgia dgn pertukaran ini..sbbnya baru leh dipanggil kerja dgn jawatan yg sedia ada..bukan seperti bekerja sbgai tuttttt...(xleh ckp nanti de yg sentap)xde maknenye nk sentap2...ekekeke
dari satu,satu hal...lepas pindah meja,partition,alih2 tukar unit terus...tu yg byk keje pending...saje cite kasi pjg..sbb nk pjgkan entry..tgh kemaruk nak menaip..lama sudah x menaip...lepas gian gitu...
k lah..sebelum aku merepek meraban,len kali aku update lg dgn citer yg betul2 bernas...yg ni sekadar lepaskan rindu rendam ajer!!!chiowwww

4 comments:

Ila Zakaria said...

aku rindu padamu jua...

zaikodek said...

ade jugak yg sudi merinduiku ...ahaks....
same2 lah kite rindu-rinduan yek..hehehe

Miss PIJAOSIX said...

akhirnye....ko berjaye mengepost entry baru...

zaikodek said...

phewww...akhirnya pija...
tp lama2 x menulis ade mcm beku sket r idea..hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates