iklan lagi

Pages

Wednesday, December 1, 2010

waduh..penatnya kakiku!!!




eeyahhh..mari menari..adikku pandai menari..adikku pandai menari..yeahaa..angkat tgn..1..2..8..8 lagi...

eheheh...alamak..kaki aku krem..pinggang aku sakit..huwaa..
ni le yg terjadi kat aku skrg..sakit lutut..lenguh kaki...sakit tangan..minggu ni deret aku g training menari 1 malaysia..mana taknye lg 4 hr lg nak perfom..harus lah gigih berlatih...kuikuikui...jap g de meeting..tgh mkn smbil tulis n3 ni..sempat lg..ok lah nk meneruskan kunyahan yg tinggal belen sket je lagi ni..nasi 1 senduk dan ikan kembung smbal kecik sekor(yg dah tinggal separuh)...ngeeee

4 comments:

Encik MamaT said...

tarian dangdut ade tak... kekeke

~ PIJA ~ said...

nok..teringat mase kite perform untk senam erobik dulu..mcm sial je step..!!

Iris Asli said...

nanti ajar i tau, eh silap. nanti rakam tau lepas tu upload dan tunjuk dkt i. sure i tengok =)

zaikodek said...

En. MamaT: dangdut x main beb!sesuwei tuk org pewut gendut je ek..:)

Pija:ko buat aku malu bile teringat..bukan aku ke slh sowang trainer..hehehe

Iris: leh ajer..kalo de yg sudi tlg rakamkan time tu,nanti i upload k..ngeee

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates