hot kpm

iklan lagi

Pages

Powered By Blogger

Saturday, November 27, 2010

MaRi MeNaRi

yang ni plak br berlaku pg tadi...de training tarian 1 malaysia kat kompleks kejiranan presint 16...fuh! berpeluh ketiak..dr kul 7.30 sampai 9.30...letih akak!!!

konon cerite ari ni de org rtm nk wat liputan..x nmpk kamera besar pun...x merasa gak aku masuk tb..kihkihkih..tp bukn tu tujuan utama aku dtg training pun..disebbkan ni training trakhir dn aku x pernh dtg training lg..so, nak x nak dtg le jugak..next week dah nk perform..

selit gambar jap


akk baju biru yg tgh cekak pinggang tu ligat gak menari..aku kt bakang die so, kowang x nmpk aku..hehe


gambar lagi!


ade jugak gambar den..amik sendirik nih..xde org yg nk amikkan..maklum le aku dtg lone ranger je tadi..geng x dtg..

5 comments:

Miss PIJAOSIX said...

mak aii..tak sayang lemak ke beb?

Elie Lily said...

menari utk sehat! :)

zai said...

pija: syg gak tp nanti aku ternak balik...kuikui

litle cartoon: ye2..menari sbb suka!..hehe

Iris Asli said...

u're a dancer ke??? cool! anyway, hi i'm iris, i dah follow u, i'm still new in blogger.. still finding friends ;P

zai said...

Iris, im not a dancer..joint just suka2..tarian 1 malaysia je..its ok..pelan2 kayuh!..:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates