iklan lagi

Pages

Saturday, November 27, 2010

award ke 2




award lagi..jgn terkejut..ade byk lg award yg akn menyusul slps ni..peti simpanan award dah penuh so kene kuarkan sket...

yg ni pun cik pieja yg bagi.beliau memang pemurah dan suka bg org award..jap nak jwb soklan2 yg telah disediakan oleh beliau:

5 fakta menarik orang yang bagi award ni

1.pemurah sbb bg award kat aku..:)

2.sama jantina dan umur dgn aku...kalo muda aku,muda le beliau..kalo tua aku,tua le beliau..kihkih

3.masih single tp dah berpunya.xde can le pd sape2 yg de hati nk tackle beliau yer..

4.pe lg nk g tau nih..die ni jenis hati kering tp kdg2 tersentuh jugak..pompuan le katekan..dlm hati ada taman..kihkihkih

5.suka cuti2 malaysia.round de world dgn sidia..

Tulis 10 fakta tentang diri sendiri dan hobi

duk putrajaya
ade 3 ank n syg sgt2 kat derang
ade 1 hubby 4 ever n ever..(pun syg die sgt2)
happy go lucky
suke duk umah lyn askar yg 3 org nih
suke msk "faveret food" hubby n ank
suke bergoblog sbb nk luahkan hati pewot kat situ
suke mkn mskn omak den
nmpak kasar tp hati lembut
nmpak garang tp takut hantu.(ni laki aku ckp tp diri sendiri tidak mmpu menafikan)..

10 orang yang patut terima dan bagitau sebab

memandangkan aku x ramai follower so, sume follower aku layak dapat.sebab nya derang sudi jadi follower aku..sebagai tanda terima kasih le kiranya...

nota kaki & tgn : nanti aku kuarkan awarad2 yg lain..cukup dulu takat ni..

2 comments:

~ PIJA ~ said...

selamat dah ko buat bende alah nih..hehehee

zaikodek said...

selamat sudah..usaha tangga kejayaan..pelan2 kayuh noks!!..:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates