hot kpm

iklan lagi

Pages

Powered By Blogger

Sunday, June 27, 2010

ding dong!! not ting tong!!!

mlm sabtu yang lalu.....oh i-city!!!

dah lama aku plan nk g i-city tp x penah nye menjadi..ade je halangan yg mndtg..
tetibe mlm minggu aritu masa aku, suami n de kids ade kat mydin usj 1...membeli sebelum membelah..ija(bukn nama sebenar) msg gtau die de kat i-city..dannn...aku pun menggedik ajk hubby g jugak..tengoklah katenye..

leps2 kuar mydin..elok je hubby aku drive hala ke s.alam...wahhh...missi berjaya!!!
sampai kt i-city aku anak beranak terpegun tengok kerlipan lampu bewarna-warni mengikut bentuk2 yg telah diolah menyerupai pokok2 dan haiwan...
cantikkkk nyerrr!!!....kata adik, ank bongsu aku..ni baru tengok dr dlm kereta sbb jenuh nak carik parking..punye le hubby aku menyusur ikut jalan2 yg tukang2 jaga parking tu halakan...dan punye le memilih parking konon2 nk yg dekat ngn tempat kejadian(so, xyah le nk berjln jauh naik bukit)..last2 sampai terkeluar terus...adoilah..napa takde tande arah keluar ...xde le kami ikut jln tu dan terus keluar..org nk parking bukan keluar!lol..sib baik hubby x merungut terus masuk u-turn masuk balik.jauh lak nk pusing balik.masa kt pntu masuk, siap ckp kat akk tukang kutip duit parking yg jaga kt pintu masuk "kak, kami dah byr parking tp terkeluar..nk kene byr lagi ke?"..sib baik akk tu jawap "masuk..masuk!"..heehe

jap..aku selit gambar dulu..


gambar2 diatas diambil dr dlm kereta semasa sebuk mencari parking sehinggalah kami terkeluar dr area i-city tanpa disedari..kuang3..

dan gambar lagi!!!


kat view merak ni..beratur org tunggu turn nk bergambar..so, xde can le kami nk bergambar sbb hubby x suke buang masa amik no! berlalu le aku dgn sayu..


kat sini ade kejadian yg x diingini tlh berlaku...aku telah dimalukan oleh bunyi wisel yg memekakkan telinger..dek kerana teruja tengok rusa yg berwarna-warni.aku,abglong ngn adik berlari2 berlumba sape smpai dulu..abg long sampai dulu terus pnjt bukit g kat rusa2 tu..tibe2 aku dgr bunyi wisel..pehtu adik pulak sampai ateh bukit tuh..disentuh2nye lg rusa2 tu..lg kuat bunyi wisel..prett..pretttttt...uh sape lak yg memekak nih..larrr rupenye2 ada yg jaga bendealah ni..dilarang masuk dan menyentuh lampu2 tu rupenye..cit...buh le tali hadang..mana le org tau..nak tutup malunye pasal..aku pun berlakon marahkan ank2"abg..adik..turun...mana leh pegang nnti shot kene elektrik!!...baik punye cover..walhal kalo aku sempat naik td dgn aku2 diwiselkan!!...hampeh tol!

terpakse lah gambar jauh2..ingt nak duduk ateh ruse tuh..huh jgn mimpi ler selagi abg wisel tu masih idup...



kakak siap pakai bj kurung..mane nak tau nak meradak ke i-city ni..ingt nk g mydin jerr..

aduyai..sebuk je org bakang ni..kot ye nk bergambar tggu le aku abih dulu..kan org da perasan..opsss!!



kalo ikutkan byk lg gamba2..yg aku nk upload..tp mcm dah berjela lak entry ni..so, gamba2 yg lain aku buh kat fb je lah....occayy!!!

4 comments:

~ CiK DiMaNa ~ said...

hahahaha!! time kasih zai.. ko dah berjaya buat aku gelak di kala kebosanan aku dah memuncak di hari mggu ni......

Miss PIJAOSIX said...

anaknye punye laa alim..mak eh mcm anak dara..hahaha
aku da pergi da zai..memang penuh jem. Sekali pergi, aku pun terkeluar balik, tp tak tahu plak parking kene bayar. 2nd time g pun drive thru jerk. Tapi tempat tu mmg cantek banget lah..

lenkali dtg nak bawak WISEL siap2 lah. Kalau kene pekik ngan wisel tu, aku pure2 tiup aku punye..hihiii

zaikodek said...

ko gelak cekwe...suke aku dpt buat ko gelak..hehehe...ngapenye selalu sgt ujung2 minggu ko kebosanan..g r dating or shoping...

zaikodek said...

ye lah pija...hampeh tol abg wisel tuh...rase nak rampas je wisel die pehtu campak jauh2...dah le parking payah.bersusun kete..

ank aku tu saje nk memburukkan bj kurung die..lama x pakai katenye..aku ke pija mcm ank dara..kalo cmtu kite ni sama lah erk..apepun..tempat tu memang best..cantikkk

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates