hot kpm

iklan lagi

Pages

Powered By Blogger

Wednesday, November 3, 2010

seksa ulser


ape yg nk aku tulis ni de kaitan 100 persen seperti tajuk diatas...
yg sebenar2nya sejak minggu lepas lg aku dh terkena ulser ni..
kejadian bermula dn berpunca sejak aku mkn nasi yg dikunyah dgn penuh rakus lg bergelora...
sampai tergigit lebihan daging bahgian tepi barisan gigi belah kanan mulut.(bah. dlm pipi belah knn)
ingtkan gigitan manja aku tu xkan menjadi apa2 kesan dikemudian hari, tp meleset sama sekali anggapan ku itu..2-3 hr kemudian, terbentuk le kepulauan yg membentuk secara memanjang..mengikut susunan gigi tepi..(dpt ke idak korang membayangkan)...makin lama kepulauan tu bertukar warna putih yg menyerupai mata ikan..so, jgn le korang pelik kalo kali ni mata ikan yg aku cipta agk memanjang..sbbnya mengikut bentuk gigi tepi yg digigit secara memanjng...kui..kui..kui...
mulut aku ni memang kerap kene mata ikan a.k.a ulser..ramai gak kenkawan aku heran..bila ajak puasa je..aku kata, x boleh..mulut ade ulser so, kene byk minum air...aik, ulser lagi!...pe nk buat..gigi aku ni nakal, kejenye suka menggigit..
bak kata laki aku..tu le balasan sbb suke lawan suami..uhh..ye lah tu...tp xpe..sakit yg dianugerahkan tuhan leh menghapus dosa2 kecil...so,aku redha!

2 comments:

Ila Zakaria said...

aku dah kata yang... penawar ulser ni eskrem vanilla... cuba try test la...

zaikodek said...

aduhai..x gamak lg nk mkn eskrem yang...ilang nafsu...huhuhu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates