iklan lagi

Pages

Thursday, July 1, 2010

wanita besi vs wanita roti

leh ke?leh ke aku mengeringkan hati ini...jiwa aku kristal..x mungkin leh jd jiwa besi....mcmmana sekali pun aku cuba mengentalkannya..ia tetap lembut..tetap beremosi..itu lah aku..wanita normal yg punya hati..dan..itulah..hati seorang wanita!!!!

sampai bila aku leh bertahan?selagi lum sampai kemuncak?selagi lum ade apa2 kejadian buruk terjadi?ntah lerrrr

penat?memang penat..penat ber pk..otak aku x penah berhenti ber pk..mcm2 yg aku pk..selagi otak ku mampu ber pk..ia akn terus ber pk..ntah lerrrr

apa pun aku akan cube membesikan hati dan jiwa aku yg ala2 kristal itu..biar sampai jadi wanita besi dan bukan wanita roti...lembik pabila dicicah air!!!arghhh

ape je lah yg aku merepek mlm ni...ni lah akibatnya kalo kebosanan tahap gaban..!!!!

3 comments:

~ PIJA ~ said...

ape yang cube ko nak bg tau ni zai...terkesima aku dengan setiap bait2 mu itu...

zaikodek said...

saje test power terel lg ke idak nk mengarang..hehe
saja muhasabah diri..mampu ke idak aku berdepan dgn ujian dan dugaan Allah..ekekee...

Encik MamaT said...

semoga tabah selalu menghadapi segala ujian dan liku2 hidup... :D

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates