hot kpm

iklan lagi

Pages

Powered By Blogger

Thursday, May 27, 2010

haishhhh..memblog le pulak!!!!


Assalamualaikum w.b.t
utk sekian kalinye aku membuat catatan dlm blog yg menjadi tempat aku mencurah rasa,pendapat,cerita suka-duka dan sebagainya untuk aku kongsikan bersama insan2 yg sudi membaca..terutamanye yg rapat ngn aku lerrr....
1st of all, aku nak kenalkan serba sedikit psl empunya diri..nama sebenar Zaini bt Hamzah..lahir pd 28.06.1979, asal btg kali,Hulu Selagor....status aku dah kawin..ank dah tiga(mcm x caye je aku dah de 3 ank)
Aku ni bukan sape2 pun..hanye org biase...sentiasa hidup dlm keserdehanaan...cept mrh tp cept cool...lantak le ape org nk kate janji aku enjoy disamping suami dan ank2 dan rakan2 yg sekufu...

1 comments:

zai said...

testing

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates